ספר ראשון | ||
עמוד | הקישור | |
36 | קישור : הייצוג המנטלי של הגירוי, למעוניינים בהרחבה: צפו בסרטון קצר | https://www.youtube.com/watch?v=Zw6R5Y1bcjo&t=211s |
38 | קישור : צפו בסרטון קצר הממחיש את מנגנון השמיעה. | https://www.youtube.com/watch?v=yk6rcy9RekI&t=156s |
39 | Physiology of Pain, Animation | https://www.youtube.com/watch?v=uOaiaYDoUnA |
39 | The mysterious science of pain - Joshua W. Pate | https://www.youtube.com/watch?v=eakyDiXX6Uc |
40 | אובדן חוש הריח | https://www.youtube.com/watch?v=vTawJZOOi3g |
59 | היכנסו לקישור הבא ותארו מה אתם רואים בתמונה. | http://1.bp.blogspot.com/_u-LXMEsMK5Y/TBBDO_n7dLI/AAAAAAAAABw/6N_puS2taAQ/s1600/ames+room.jpg |
60 | כדי להבין את תופעת "חדר איימס" | https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=15217678 |
60 | כדי לבנות חדר איימס במו ידיכם, היכנסו לקישור הבא: | https://www.youtube.com/watch?v=lnq9m9yTtgM |
61 | היכנסו לקישור שלפניכם, כדי להתנסות בתעלול "קוביית הצבעים" שמציג חוקר תפיסה ששמו .Beau lotto | https://www.youtube.com/watch?v=mf5otGNbkuc |
67 | צפו בסרטון קצר בקישור הבא, הממחיש קביעויות תפיסה ואילוזיות תפיסתיות )גם כאלה שלא פורטו בפרק זה(. בדקו את אחת האילוזיות המוצגות בסרטון על חבריכם, וסכמו את הממצאים ואת המסקנות. | https://www.youtube.com/watch?v=0KFHYwhTH48 |
75 | צפו בסרטון שבקישור הבא ובצעו את המטלה הנדרשת בה: | https://www.youtube.com/watch?v=IGQmdoK_ZfY&feature=youtu.be |
77 | קשב סלקטיבי - ניסוי הקלפים עם כתוביות | https://www.youtube.com/watch?v=s42YdvMONNw |
85 | צפו בסרטון שבו בוגרת הסובלת מהפרעת קשב וריכוז מתארת את חוויותיה האישיות. | https://www.youtube.com/watch?v=zaoPbzGUJ_o&t=397s |
87 | צפו בסרטון הבודק קשב סלקטיבי, והסבירו את ממצאיו | https://www.youtube.com/watch?v=_bnnmWYI0lM&t=196s |
116 | Can You Trust Your Memories? | https://www.youtube.com/watch?v=01RtAXYH71Q |
122 | צפו בסרטון המציע שמונה שיטות לשיפור הזכירה | https://www.youtube.com/watch?v=9672EGiu8jY |
137 | צפו בהרצאה של פרופ' כהנמן על שתי המערכות. | https://www.youtube.com/watch?v=83QhMBKXXTE |
183 | להלן קישור לסרטון המציג את המחקר של אש | https://www.youtube.com/watch?v=-RCbXFXi2vk |
208 | להלן קישור לסרטון המציג את הניסוי של מילגרם: | https://www.youtube.com/watch?v=GkX27jAcqHM |
220 | THE BYSTANDER EFFECT | https://www.youtube.com/watch?v=OSsPfbup0ac |
221 | אפשר לצפות בסרטון המציג ניסוי "אפקט העומד מן הצד" באמצעות הקישור | https://www.youtube.com/watch?v=KE5YwN4NW5o&list=PLGl9MUlo6URNu50PjUM9TtSFh4pcIaTZr&index=20 |
278 | דרך משעשעת לעשות "בחינה" לחבריך כדי לדעת עד כמה הם מכירים אותך באמת, היא באמצעות האתר .Friends2020.com | https://openit.site/il/quiz |
312 | להלן קישור לשאלון מקוצר הכתוב בעברית, ובאמצעותו תוכלו לבדוק את פרופיל האישיות שלכם לפי מודל חמש התכונות: | https://www.ocf.berkeley.edu/~johnlab/pdfs/BFI-Hebrew.pdf |
325 | מחקרה המעניין נמצא באתר שכתובתו: | https://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=13337&author=2033 |
ספר שני | ||
עמוד | הסבר על הקישור | הקישור |
23 | ראו את ניסוייו של לורנץ בקישור הבא: | https://www.youtube.com/watch?v=2UIU9XH-mUI |
25 | מבחן המרשמלו | https://www.youtube.com/watch?v=QX_oy9614HQ |
31 | שם הסרט: Food or Security? Harlow's study on monkeys' attachment | https://www.youtube.com/watch?v=hsA5Sec6dAI |
36 | אפשר לצפות בסרטון המציג את הניסוי של איינסוורת' בקישור הבא | https://www.youtube.com/watch?v=m_6rQk7jlrc |
46 | אפשר לעיין ולהשתמש בשאלון התקשרות לבוגרים המופיע בקישור הבא )מיקולינסר ופלוריאן, 2000 (: | http://www.kshalem.org.il/uploads/file/Research/ResearchTools/Quantitative/HorutUmishpaha/YahaseyMishpahaVeahaim/SheelonHitkashrut-ECRS.pdf.pdf |
50 | הסרטון " 5 כללים לגידול ילדים מוצלחים" בסדרה של פרופ' יורם יובל "סודות המוח" — להלן הקישור | https://www.youtube.com/watch?v=6rPta9PJCMk |
99 | להלן קישור לשיר על שלבי ההיפרדות לפי מאהלר: | https://www.youtube.com/watch?v=g33cqL8U8Wc |
108 | צפו בסרטון קצר הממחיש את ההבדל שבין אמפתיה לבין סימפתיה באמצעות הקישור הבא | https://www.youtube.com/watch?v=C_i2QjW863Y |
153 | את תיאור המחקר כולו אפשר למצוא בקישור הבא: | http://www.gandyr.com/wp-content/uploads/2013/11/%D7%9E%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%92%D7%9C%D7%99-%D7%A6%D7%99%D7%A0%D7%9E%D7%95%D7%9F.pdf |
155 | דוח שהכינה התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל שפורסם בשנת 2017 על מצב הצעירים ישראל בתחומים שונים, בעריכת ענת בר-לב אפרתי | http://odedta.com/projects/report/#p=3 |
168 | להלן קישור לכתבה ששודרה בערוץ 11 על בדידותם של קשישים: | https://www.youtube.com/watch?v=D8YpkOc7DXg |
208 | אפשר לצפות בפעולתה באמצעות הקשת שם התוכנית במנועי חיפוש ברשת או בקישור הבא | https://www.mindsetworks.com/ |
209 | צפו בהרצאת טד של פרופ' קרול דווק בקישור הבא: | https://www.ted.com/talks/alison_gopnik_what_do_babies_think#t-60363 |
219 | היכנסו לקישור הבא שבו מוצגות המפות הגופניות של רגשות אחדים שנמצאו | https://www.youtube.com/watch?v=cZP_I6NkQb4 |
220 | לצפייה ברשימה הקלידו "אימהות — טבלת רגשות" או היכנסו לקישור הבא: | https://www.imahut.org.il/%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%A8%D7%92%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C-200-%D7%A8%D7%92%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/ |
224 | לצפייה בפול אקמן המסביר על מיקרו רגשות היכנסו לקישור הבא: | https://www.paulekman.com/resources/micro-expressions/ |
227 | סרטון הבעות פנים | https://www.youtube.com/watch?v=T_G5jDAX2Pg |
243 | בקישור הבא תוכלו לחוות דרך אחת: | https://www.youtube.com/watch?v=lmRCI0lHn18 |
244 | להלן קישור לסרטון המדגים את מבחן סאלי-אן: |
https://www.youtube.com/watch?v=oazK2fkRU1A |
246 | להלן קישור לסרטון המדגים את תפקודו של ילד הסובל מהפרעה אוטיסטית במבחן סאלי-אן: | https://www.youtube.com/watch?v=QjkTQtggLH4&feature=youtu.be |
248 | להלן קישור לדיון בנושא אינטליגנציה רגשית ואינטליגנציה שכלית: | https://www.youtube.com/watch?v=GpLG-gBrXEw |
|
||
258 | תוכלו לצפות בסרטון המפרט וממחיש את השינויים הגופניים במצבי לחץ בקישור | https://www.youtube.com/watch?v=qtLQXP_txJU |
284 | למעוניינים בהרחבה על חרדת בחינות, היכנסו לקישור הבא: | https://www.atarar.co.il/%d7%97%d7%a8%d7%93%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%aa/ |
294 | למעוניינים להתנסות בהרפיה ובדמיון מודרך היכנסו לקישור הבא: | https://www.youtube.com/watch?v=Ys3nJaR2Vn0 |
294 | כדי לצפות בסרטון המציג חלק מהדרכים להפחתת לחץ שהוצגו בפרק זה היכנסו לקישור הבא: | |
297 | היכנסו לקישור הבא שבו מסופר על מעיין בת ה 20- , שחוותה פוסט-טראומה לאחר שנחשפה למוות של בחור בן גילה שנפצע בתאונת דרכים | https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2384 |
321 | המעוניינים לשמוע את הרצאתה המרתקת בנושא זה מוזמנים להיכנס לקישור |
https://www.youtube.com/watch?v=Ptuvg8mnUic&t=4378s
|
330 | להלן קישור למסמך: | |
323 | מטלת סיכום שאלה 4 | |
מד"ל | ||
עמוד | הסבר על הקישור | הקישור |
27 | להלן הפנייה לאתר הסרטים של משרד החינוך ) :)Movie Land | https://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/maagar-sratim/ |
49 | להלן קישור לענן החינוכי של משרד החינוך שבו מצוי מידע על כל השירותים המתוקשבים לבתי הספר | https://sites.education.gov.il/cloud/home/Digital_Content/Pages/katalog.aspx |
63 | להלן קישור לחוברת זו באתר מפמ"ר מדעי החברה: | https://cms.education.gov.il/educationcms/units/mazkirut_pedagogit/hevra/meshulchanoshelhamafmar/hodaotveidkunim/ma_hdash.htm |